Sidor

tisdag, augusti 22, 2006

Kom in i garderoben!

Ikea har reklam på msn just nu. ”Kom in i garderoben”, och ett erbjudande om att man får 500 kr att handla för varje 5.000 kr man handlar för. Typiskt tänker jag som just nu sitter och väntar på att få garderoberna jag redan beställt hemlevererade. Men det visade sig att det inte gäller de som jag har beställt utan bara PAX.
Jag vek ihop två av mina Lingo lådor igår, de är jättefina tycker jag. Gillar dem skarpt! Risken finns att jag glatt kommer att vilja att folk tittar i mina nya garderober när de kommer på besök, bara så att de ska se mina fina lådor. Jag får nog ta och fixa några fram några fler att ställa i garderoben där ytterkläderna ska hänga. Min hall kommer att vara som min egen walk-in-closet, man tager vad man haver när man bor i en lägenhet på 47,5 kvadrat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar