Sidor

lördag, september 02, 2006

Skodrömmar...

Dyra Roberto Cavallis med exklusiva klackar.
Ibland önskar jag att jag bodde i USA för då skulle jag kunna beställa en massa på Internet. Till exempel skor från Zappos. Nästa gång jag åker till min kusin ska jag shoppa loss på internet innan jag åker dit. Resväskan kommer att vara full med fynd! Tills vidare får jag nöja mig med att drömma, låt oss vara ärliga: De flesta skulle jag i alla fall inte ha råd med. Men det kostar ju inget att titta.J Rennée, är det någon där ute som behöver tips på bröllopsskor? Varsågod!Eller kanske dessa glitter och glaumour skor från Lesilla?Pleaser USA, låter som ett lite småporrigt skomärke.
Men hur mycket roligare skulle det inte vara att diska och titta på tv i röda fluff-skor?
Steve Madden, vilda zebra-skorTerre Peck, glatt gula sommarskorUnlisted, svarta men inte alls tråkigaSergio Rossi, påfågel-skor
Kanske någon som har lust att ge mig 3900 DOLLAR, så jag har råd att köpa alla? Med Scholls geléinlägg behöver man inte få så väldigt ont av de höga klackarna. De där inläggen fungerar faktiskt. Köp ett par till alla dina högklackade skor!
Själv är det jag egentligen behöver ett par vettiga tråkiga promenadskor. Annars kommer jag att frysa när det blir vinter. Men det är inte riktigt lika roligt, det känns mest som ett nödvändigt ont...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar