Sidor

onsdag, oktober 04, 2006

Ikea v.40

Det är inte klokt, men mina garderober har faktiskt inte kommit än. Det är nu 6 veckor sedan jag skulle ha fått dem och hela 9 veckor sedan jag beställde. Bara att det ska ta 3 veckor är ju mycket, sånt som man packar och skickar inom Sverige med DHL är framme om högst 2 dagar inom Sverige. Sedan har dom ju retat upp mig med att skicka allt annat utom garderobsstommen, så när jag kommer hem står dörrar, hyllor och klädstänger där och påminner mig om att garderoberna minsann INTE har kommit (och jag har redan betalat dom). Om jag bara fick tid att ringa till Ikea skulle jag
berätta hur illa jag tycker det är.
Varför har ingen varnat mig för ikea? Lite dyrare garderober från Mio eller nått känns väldigt mycket mer lockande i dagsläget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar