Sidor

onsdag, oktober 11, 2006

Vilken ska jag välja?

Jag funderar på det här med att köpa soffa. Nu börjar jag tveka i mitt beslut att köpa Caracas från Mio, för att den är tokdyr. Dessutom kommer jag i så fall att vilja ha en fotölj och den är heller inte billig utan kostar otroliga 7000 kr. Alltså som en utlandsresa. Det tycker jag inte att det är värt...Alternativet som jag hittat är en hörnsoffa på Ikea. Dessutom så kan man byta tyget och tvätta det i maskin. Det finns förvaring under en kant och man kan bädda upp en säng i hörnan. MEN produkten kräver montering vilket jag inte alls är sugen på just nu. Sen så lär jag väl aldrig få den levererad heller.
Vi var in på Mias lustgård och kollade, deras soffor finns numera i grått. Beige är fint hos andra men hos mig får väggarna vara Mio sand, that’s it när det gäller beige. Billiga och snygga men jag vet inte. Tittar man på bilderna ser ikea mest ut som jag. Vilken ska jag välja?

3 kommentarer:

  1. Jag gillar Mias lustgård mest (fint namn också).

    SvaraRadera
  2. Ja, jag gick dit igen och kollade på sofforna idag. Det stod en lapp att de fanns för omgående leverans. Mycket frestande!

    SvaraRadera
  3. Jag gillar också de från mias lustgård mest, men det beror väl mest på vilken färg du inrett med och så :)

    SvaraRadera