Sidor

tisdag, mars 13, 2007

Jag ger upp

Jag ger upp, jag klarar det inte ensam. Så pappa får komma och hjälpa till att skruva ihop garderoben. Det kommer att krävas lim, skruv och borr för att gå ihop den så som det är nu. Jag borrar inte.

Sedan ska han få såga till och borra och skruva fast listerna också. Jag borrar inte.

Mittersta garderobsdörren går inte att öppna helt om lampan sitter där den sitter idag. Så han får borra fast min nya lampa jag fick i julklapp av syrran på en annan plats, lite närmare ytterdörren. Tur att han är utbildad elektriker. Man blir tvungen att borra lite i taket också, tror jag. Och jag borrar som sagt inte.

Det bästa är att han lovat att göra allt detta nästa helg. :D
Så jag kan ta det lungt tills dess. Måla klart växtrankan, städa och kanske sy lite gardiner. Bara vänta på att det ska ordna sig med lite hjälp...

1 kommentar:

  1. Den där garderoben låter sådär kul, ibland är det lite klurigt att försöka bygga ihop ensam också, kan verkligen se hur du skuttade upp coh ner när du skulle skruva ihop den - pust! Men vilken fördel då att ha en händig pappa - och jag vill också ha en elektriker i familjen! =)

    SvaraRadera