Sidor

söndag, mars 04, 2007

Söndag

Söndag åkte jag och hälsade på mina kompisar som just fått en bebis. De hade huset fullt naturligtvis, men jag var ändå välkommen. Lille Milton var en nöjd liten bebis förutom de få stunder då han var lite hungrig. Men han ska inte heta Milton, det passade inte riktigt. Så lillen har fått ett mer passande namn istället, nu gäller det bara att ställa om mitt huvud till det nya namnet. Väldigt söt är han i alla fall.
Även om bebisen är den bästa presenten hon hade kunnat få så tyckte jag ändå att en 30-års present är på sin plats. Så bebisen fick ingenting, bara mamman (pappan påpekade dock att bebisen ju redan fått "baby bird universe boken", men det var ju bara för att jag inte kunde låta bli.) Jag var lite rädd att hon inte skulle gilla det lila men den nyblivna mamman blev glad. Det känns ändå som att krukor och sånt från Mias lustgård är ett säkert kort när det gäller presenter.
Kvart i nio hämtade syrran och en kompis upp mig och så åkte vi in till stan och tittade på "Blood diamond". Jag ger den en trea av fem möjliga. Jag störde mig på att Leonardo pratade med sydafrikansk dialekt, ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar