Sidor

onsdag, augusti 08, 2007

Gråskala från Slettvoll

Här kommer två bilder från norska Slettvoll.Jag kan uppskatta bilder med ljus och vit inredning. Det ser väldigt fint ut. Elegant och stilrent.Men det måste finnas något i färg. Annars känner jag mig stressad att tänka mig färg i rummet. Ungefär som en målarbok man hade som liten. Ny och fräsch med vita blad och svarta linjer. Så roligt att gå loss med målarfärgen.Då är det här rummet med lite grått och svart mycket mer avslappnande för mig. Trots att det är precis lika färglöst så blir det lite mer kontraster. Framför allt så tycker jag att det är väldigt snyggt med svartvita foton. Riktigt, riktigt fint.

Slettvoll har färglösa möbler, det är mestadels vitt och naturtoner.
Titta framför allt på det inspirerande bildspelet i början av sidan. Personligen avskyr jag ljud på hemsidor, men det går att stänga av nere till höger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar