Sidor

måndag, oktober 08, 2007

Halloween - Kill Bill

En utklädnad som jag skulle tycka var väldigt cool är Kill Bill dressen. Det skulle jag gilla och jag kan säga att jag inte är den enda. Googlar man Internet så hittar man massor av ställen som säljer den, frågan är bara hur mycket pengar man är beredd att lägga ner.
Det finns allt från utmanande version i spandex (för den som har helt perfekt och vältränad kropp), ganska billig dress och den dyrare lädervarianten.

Man kan till och med kunna köra temat som en grupp. Elaka sjuksköterskan, Oren-Ishi, elak japansk skolflicka och 88-snubbar.
Hm, ja... Något annat år kanske...

Update 2008-09-28
Den tvådelade dräkten kan köpas på:
Buy Costumes

2 kommentarer:

  1. Hej Catarina!
    Jag ska på maskerad på lördag och jag är ute efter kill bill dressen som jag såg på någon sida för ca ett halvår sen. Jag har letat och letat men hittar inte denna sida. Men det är iallfall den dressen som är på vänster sida på din bild. Vet du vilken sida jag hittar den på?

    Mvh Isabella =)

    du kan svara mig på isabellawahlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. hej! även jag ska på maskerad och vill gärna vara Uma i Kill Bill. vore jätte tacksam om du kunde mejla var du hittade den 2 delade kostymen?
    Mvh erica

    converse83@hotmail.com

    SvaraRadera