Sidor

måndag, december 31, 2007

Gott Nytt År

Nyårsafton firade vi med att checka in på PiteHavsbad och gå på Omy fest. "Omy goes newyear" var kvällens slogan. Jag vet inte vad Omy står för men det är några stycken som ordnar fest för sina medlemmar, jag var på deras rödvita party i somras.
Jag och syrran gjorde oss i ordning på hotellrummet och sedan kom hennes kille och hans kompis. Vi drack lite Asti och skålade innan vi gick iväg till festen. Vi och si så där drygt 800 andra partyglada människor.
De hade dukat fint med bordsplacering, fast bordsplacering vet jag inte om jag gillade. Det hade varit kul att sitta med dom vi kände. MEN något som var riktigt imponerande var att man tryckt upp en liten bok med namn och bild på alla festdeltagare. Först hittade jag inte mig själv och tänkte att ja, det är ju ingen av partyfixarna som vet vem jag är. Men så hittade syrran mig. En bild stulen från mitt pixbox album och text om att jag "rest en del genom åren och inte räds ormar". Jag är grymt imponerad, de måste ha googlat en hel del.

Maten var god, ugnsbakta rotsaker, fläskfilé och potatisgratäng med rödvinssås. Bordsgrannarna var trevliga. Ja hela kvällen var bra...

Med hopp om ett underbart 2008!

1 kommentar:

  1. Hej

    Får börja med att be om ursäkt för bordsplaceringen. Vi gjorde vårt bästa, men vi hade inte riktigt räknat med 850 pers när vi bestämde oss för bordsplacering.

    Stort tack för att du kom och roligt att du verkat ha haft roligt trots placeringsfadäsen. Du är varmt välkommen om/när vi gör en liknande tillställning igen.

    Mvh Janne - OMY.se

    SvaraRadera