Sidor

lördag, december 01, 2007

Träffat alla barnen

Lördag morgon och jag skulle gå på stan och fika med min syster som faktiskt var ledig hela helgen för en gångs skull. Så vi gick lite på stan och drack kaffe på Wayne's i nya gallerian. Pappa och hans sambo var också på stan så de satte sig med oss och tog en kaffetår de med. Sedan gick min kusin förbi, så helt plötsligt var det nästan som en släktträff. Själv var jag mest nervös för att träffa killens barn och oroade mig lite för hur de skulle reagera.

Syrran var så gullig innan jag skulle gå ner till bilen och åka iväg. Hon sa:
- Mäh, sluta oroa dig nu. Varför skulle dom inte gilla dig? Alla gillar ju dig! Så är det ju inte, men det var ju jättegulligt sagt.
Killen trodde också att det skulle gå bra och det gjorde det väl. I alla fall så gick det inte dåligt (ingen grät eller skrek). Fast jag kände mig väldigt blyg och återhållsam och sa inte mycket, men det gjorde i och för sig inte dom heller.
Vi åkte och käkade hamburgare och jag är imponerad över hur mycket den minsta åt, en stor burgare gick ner utan problem. Lite godisshopping och sedan fick jag skjuts hem. Så där ja, nu var det gjort. Träffat kidsen...
(Fast äldsta har jag hade jag redan blivit presenterad för.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar