Sidor

lördag, januari 19, 2008

Förtrollad

Idag har vi varit och sett "Förtrollad" men det var visst bara jag som tyckte om den. Det visade sig vara en chick-flick och mitt sällskap var de enda killarna/pojkarna i hela salongen. Så vi smög ut efter alla andra :)
Man kanske skulle ha gissat det på vad filmen handlar om:
Tecknad sagoprinsessa hamnar i verkliga världen i New York och träffar McDreamy. Så får hon börja fundera på om en verklig man är bättre än en sagoprins... Eller om man tittat på bilderna på imdb INNAN man såg filmen (men sånt gör inte jag).
Nu lagar min kära kille mat, så jag ska äta och sedan ska jag ut på fest med syrran.

Update:
Efter en trevlig kväll med tjejkompisar och spel skulle vi gå till Valdino. Men där blev det tvärstopp. Syrran fick inte komma in för att hon är 23 och åldersgränsen är 25 år. Det är stenhårt hävadade han och släppte in en tjej som bara är 22 och stod efter oss. Syrran påpekade att den tjejen minsann var ett år yngre och vakten sa att "jo, men vi har en VIP lista". (Plus att han just släppt in två 18-åriga killar som stod framför oss.)
Så det var inte så stenhårt. Mer som att vakten släppte in de som han kände för att släppa in. Jag förstår inte varför syrran inte kunde ha fått följa med in, hon var inte full eller störig på något sätt. Väldigt inkonsekvent och irriterande. Så då åkte jag hem istället och syrran fick gå på Pentryt med sina kompisar. Piteås uteliv suger på vintern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar