Sidor

onsdag, april 02, 2008

Stiltest: World traveller

Jag har gjort ett test på vilken inredningsstil jag har. Man väljer mellan ett par bilder och fyller i lite information om vem man är (kvinna, åldersgrupp, singelboende, inte i England) och vips får man veta.
Jag trodde aldrig att det skulle stämma för att vissa bilder var det nästan ingen jag gillade. Men, men, det verkar ha blivit rätt nära ändå.
Jag blev alltså en "World traveller" och jo, jag shoppar inredning på mina resor. De bästa souvenirerna enligt mig. Något litet kan man alltid hitta. Jag gillar rustika mörkt träfärgade möbler, marockanska lampor och har funderat på att köpa en koskinnsmatta. Det där klassiska kaklet, det ska jag ha någon gång!

Tror att jag ska få pojkvännen att göra samma test så får vi se vad han får för resultat...
Update: För honom blev det "Travelling familjy Robinson", många gånger valde han dock vad jag hade valt/valt emellan.

Gör testet här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar