Sidor

fredag, juni 27, 2008

Sommarpresent

Idag har vi haft lite möte på jobbet, timmar som gjorde timmarna för och efter mycket stressiga. Men det är trevligt att få information. Grädde på moset var att vi fick våran sommarpresent. En delikatessblandning från DUO. Kaffet kunde vi få malet som vi ville ha det, vara att gå dit och prata med dem. De marockanska kexen tror jag att jag smakade i Marocko.Förra året när vi fick present hade jag inte jobbat mer än några veckor halvtid och just börjat heltid. Så jag trodde inte att jag skulle få någon present. Jag var ju inte bortskämd med att ha fantastiska arbetsgivare, för visst fick jag också en present.

Idag åkte vi även iväg längst umeälven på räkfrossa över en långlunch. Jag gillar verkligen räkor så det var helt klart en höjdare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar