Sidor

tisdag, november 04, 2008

Halloween 2008

Dagens tisdagstema är Halloween.
Bild på oss från i lördags (ska man vara petig var Halloween i fredags men vi firade i lördags ändå).

Halloween i år var jag utklädd till…
Ett spelkort?
En dam?
Utklädd var jag i alla fall även om det inte var 100% tydligt vad jag föreställde.Min syster beställde en ny herdinne dress och fick en stång på köpet.Piteå Stadshotell hade i år en Halloween special. Lite Halloween dekorationer och så där. Nästan alla var utklädda. Kul!

7 kommentarer:

  1. Snyggt var det i alla fall oavsett vad du föreställde :)

    SvaraRadera
  2. Snygga kläder vad föreställer du?

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Hoppas att ni hade kul! :D

    Ha det gott!/Tina

    SvaraRadera
  4. wow vilken cool klänning.. en sån skulle jag vilja ha (men det hade blivit en jätte stor dam) hahha

    SvaraRadera
  5. Godmorgon på dig HjärterDam o tack för titten in till mig!
    Ni såg verkligen ut att ha roligt, precis som man ska när man är på fest!
    Trevlig blogg du har!

    SvaraRadera
  6. Snygga kläder du var hjärterdam eller kanske spader dam.
    Tack för kommentaren hos mig!
    Ha en fin fredag.

    SvaraRadera