Sidor

torsdag, november 27, 2008

Sambo

Jaha, nu är man sambo - på riktigt. Fästmannen är hemma och det känns jättebra. Imorgon kommer alla barnen så huset blir fullt i nästan två veckor. Det blir spännande att se hur det går nu när jag får vara med i vardagen och inte bara på helgerna.

Extra kul är det när folk ringer till en och ska gå en promenad och komma förbi på en kaffekopp. Vi måste städa, jag skäms lite. Å andra sidan så blir det nog en lång jobbardag. Så fort posten kommer ska jag jobba minst 8 timmar. Det ska vara klart till imorgon och eftersom hela arbetsdagen igår gick bort är det desto mer hektiskt idag. Önskar att posten kom väldigt tidigt.
Men tills vidare ska jag kanske stryka julgardinerna jag köpte på Ica igår. Inte där jag tror att jag skulle hitta gardiner men de var billiga - 99 kr för två panellängder.Och så blev det. Som ni ser är det väldigt mycket julstämning ute också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar