Sidor

torsdag, mars 26, 2009

"Låtsasmamma"

Den äldsta skriver teoriprovet idag, han var riktigt peppad och glad så det var väldigt kul att se. Hoppas att det går bra!

Jag köpte sushi på Coop igår. Den äldstas står kvar i kylskåpet för att han var och pluggade igår tydligen. Men nu tror jag att jag ska äta upp den till lunch. Det är långt från Junkos goda Umeå sushi men det liknar i alla fall sushi.

I helgen sa yngsta bonusbarnet följande ord ”min låtsaspappa” om hans mammas nya kille. Så då passade jag på att fråga när man blir låtsaspappa?
Är det när man flyttar ihop med mamman?
Är jag ”låtsasmamma”.
Vilket jag tydligen är. Så alltså är han mitt ”låtsasbarn”.
Mitt namn är Catarina och jag har tre låtsasbarn.

1 kommentar:

  1. Håller med dig. Det finns bara en mamma och en pappa.
    KRAM
    Mamma

    SvaraRadera