Sidor

måndag, mars 09, 2009

Shopping

Idag har jag spenderat pengar på kontormöbler. Nästan alla julklappspengar jag fick till ändamålet.Det ser ganska trist ut. Men med gardiner och sånt så kommer det nog att bli bra. Jag hade egentligen velat ha mörkbruna Billy och betsa bordet brunt, men de bruna är dubbelt så dyra som vita så jag snålar lite. En massa yta att ställa dator, scanner och lägga papper på blir det i alla fall. En annan detalj är att bordsbenen är anpassningsbara 60-90 cm så att jag kan få bordet i rätt arbetshöjd för mig (svensk kvinnlig medellängd á 165 cm).
Oj, vad jag längtar tills grejorna kommer!

Fast först ska taket målas.
och väggarna fixas, idag är det trasig tapet. Så jag vet inte om jag ska måla eller tapetsera. Vi får se.
Sambon sa idag att han kunde sponstra mig med nytt golv. Så det får vi också se hur det blir med det när sakerna åkt ut så man kan se hur golvet ser ut. Utan möbler, utan hyvelkaniner.

Update:
Det ser hemskt ut milt uttryckt. Så det blir nytt golv också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar