Sidor

söndag, juli 05, 2009

Partypix

Jag minns inte sist vi var ut tillsammans. Micke har inte varit ut på länge. Så det var dags att han också fick komma sig ut och träffa lite folk tyckte jag som var ut en liten stund med tjejerna förra helgen.
Så när vi bjudit hans kompis på middag åkte vi till Janne i stan på party och sedan blev det Sjöbodan. Där det var nästan folktomt och odansvänlig dånande rockmusik på scenen. Men det var kul att träffa folk.

Bilder från igårMicke hade spenderat natten på Arlanda och var inte det minsta pigg eller utvilad. Jenny hoppar på kryckor på grund av ett skavsår. Jag ska vara försiktigare med mina fötter nu när jag vet hur det kan gå om det vill sig illa!Robban och Pelles söta tjej Jenny.Pelle och kvällens värd JanneTina, jag & Therese.KöksmingelOch så en egobild på min röda klänning...

1 kommentar:

  1. Ja hade riktigt kul, syntes också, haha. :-)Var riktigt trevligt med en lite fika paus ikväll, det måste vi ju göra om!!

    SvaraRadera