Sidor

onsdag, oktober 14, 2009

Sovrummet - FÖRE

Hemliga projektet är inte så hemligt längre.
Jag har försagt mig för många gånger på telefon.
Det är sovrummet som ska uppdateras och välkomnas in i 2009.

Så här såg det ut innan jag började göra om där inne.Mörka tapeter á la mitten av 90-talet. På grund av utbyggnaden har det också blivit ännu mörkare där inne. Den bedrövliga taklampan ska jag berätta om en annan gång...Jag hade kanske eventuellt kunnat lära mig leva med tapeten om det inte vore för den ännu mer omoderna (och enligt mig väldigt fula) bården. Vore det inte för den hade man kanske kunnat hitta en fondväggstapet som passade.Sen så var det ju så där också att vissa saker, som till exempel solspegeln var tvungen att hänga där helt enkelt för att den dolde ett stort hål i tapeten...

Men nu är i alla fall denna look borta.

2 kommentarer:

  1. men oh, jag trodde du skulle bjuda på efterbilder redan nu :) Ser fram emot det

    SvaraRadera
  2. Näe, jag suger på karamellen :)

    och det är inte klart än, imorron får jag dock assistans att spackla och slipa väggar.

    SvaraRadera