Sidor

måndag, januari 04, 2010

Shoppat

Ikväll har jag shoppat den jag behöver mest ur H&M katalogen. Fyra amningstoppar, det vill säga två 2-pack. Så jag har några stycken. Det är skandal att det inte finns en butik i Piteå som säljer amningstoppar. Kanske man borde starta en sån butik? Mammakläder/amningstoppar och något mer kanske.
Det blev även två cardigans som fanns i lager och en liten outfit till bebisen. Fast jag köpte den i storlek 74, i 68 har vi en del och 56/62 växer hon nog snart ur...

5 kommentarer:

  1. ojojoj, jag blir avis! jag brände katalogen. på riktigt. blir för dyrt annars :)

    SvaraRadera
  2. :)
    Ja, det hade blivit riktigt dyrt om jag beställt allt jag först hade tänkt...

    SvaraRadera
  3. jag har suttit och klicka fram beställningar många många gånger men i sista sekund har jag alltid klickat ner sidan. inga mer beställningar, inte än på ett tag i alla fall.... men jag är den första till att erkänna att shopping är bra för själen! =)

    SvaraRadera
  4. Det finns på Hansens barn..

    SvaraRadera
  5. Verkligen?
    Jag såg bara gravidbyxor och några gravidklänningar som hade amningsfunktion. Jag får väl fråga nästa gång...

    SvaraRadera