Sidor

lördag, oktober 23, 2010

Drömmen om favoritklinker i badrummet

Jag trodde att om jag någon gång skulle renovera ett badrum så skulle jag vilja ha ett sånt där klassiskt fint golv. Vita plattor med en svart liten bit mellan fyra. Svårt att förklara men så här ser det ut:
Eller sånt här väldigt klassiskt svart-vitt rutigt klinkergolv:Men nu när jag har ett badrum som ska renoveras så känns det som att det är nog inte det jag vill ha ändå. Inte i det här avlånga lilla badrummet...

Jag vill ha något som bryter av i den vita kakelväggen och det ska matcha perfekt med golvet! Så jag ska ta mig en sväng och titta lite mera innan jag bestämmer mig.
Sen när mitt förslag är klart så ska förstås maken godkänna det också. (Han har visserligen sagt att jag får bestämma men han vill nog veta hur det ska bli först.)

1 kommentar:

  1. hoppas ni har tvpå toaletter, för vi har bara en och den renoveras nu och det är inte kul på en familj med fem som beöver toaletten som inte man har jaust då:-)

    SvaraRadera