Sidor

tisdag, december 21, 2010

Fynd!

Ibland blir jag sjukt nöjd över nått Tradera-fynd. Bra kvalité är oftast fortfarande jättefint ett litet barn senare men kostar mycket mindre. Oftast är de ju lite i växten det var dock inte denna lilla outfit. Den åkte på direkt (hon hade ändå smutsat ner tröjan hon hade på sig).

Jag har roat mig med borrmaskinen och barnsäkringsmojänger. Alva tyckte att det var roligt att jag var nere på golvet och "lekte" med henne. Men jag måste erkänna att det är lite svårt att skruva när en liten bebis försöker pussa och krama en samtidigt.
DET mina vänner, det är vad man brukar kalla för lyxproblem.
(Å så är det ju viktigare att kramas än att skruva.)

Sen när lillan skulle stöka till i skåparna och dra ut kortet till dekodern för femtielfte gången så var hon kanske mindre nöjd med kvällens aktivitet för då fick hon inte upp dörrarna. Men jag satt nöjt i soffan och tyckte att det var jättebra...

1 kommentar:

  1. haha, ja det var några lärare som förmedlade elevernas åsikter och tankar! Rara ungdomar det där :D

    När ska eran tjej börja på dagis? Och var blir det? Tänkte om hon och Mio blir dagiskompisar :)

    SvaraRadera