Sidor

måndag, januari 24, 2011

Stockholmsweekend, söndag

På söndagen skulle jag iväg på möte och se Me&I nya vårkollektion. (Mycket fint kan jag meddela att den är, jag längtar tills jag får åka ut och visa upp den.) Vi tog tunnelbanan till Danderyds sjukhus och skulle åka buss men den lyckades jag missa eftersom jag gick upp på fel perrong. När jag hittat rätt var det fyra minuter sedan bussen gått så det var bara att ringa taxi.Här väntar vi på taxin.Det här är en färgglad skulptur som de hade brevid parkeringen.

Så hade vi en hel dag ute på en kursgård. Mycket inspiration och information. Alva var jättetrött men ville inte sova. Men somnade ändå till slut. Sedan flög vi hem och så var det bra med det.
Alva var inte den enda lilla personen som var med på mötet men nästa gång får hon nog stanna hemma. Hon tyckte förstås inte att mötet var så jättekul och så hade jag ju väckt henne tidigare än vanligt.

1 kommentar:

  1. Okej, då förstår jag =)

    Jo, 19-7 skulle vara drömmen...tycker själv att 4-5 är liiiite för tidigt ;P

    SvaraRadera