Sidor

fredag, september 30, 2011

Den gamla tröjan

Igår var jag på "tjejkväll" med syrran.
Hon sa att jag inte borde ha skrivit om den gamla tröjan. Hon sa att man tänker "men uppdatera dig lite liksom" och att hon var rädd att det var något bohemiskt som överlevt.
Men nä, det är det förstås inte.
Å jag uppdaterar ju precis som hon sa - lite.

Så jag försökte rota fram en bild på mig i tröjan för länge sen. Vilket var svårt på grund av följande:
1. Jag har mestadels befunnit mig BAKOM kameran.
2. Innan digitalkamerans tid kom kameran nästan bara fram vid festliga tillfällen och då har man inte vardagströjor utan mest svarta klänningar.

Men jag hittade denna från 1999.
Ful frisyr måste jag säga. Jag har inget minne att jag hade "kort hår" när jag pluggade men där är ju bildbevisen. Mörkbruna linser hade jag också. Luggen har jag klippt själv (och det syns). Då var nog tröjan bara 4-5 år.
Men tröjan funkar väl fortfarande?
Den ser då precis likadan ut som då.

2 kommentarer: