Sidor

måndag, september 05, 2011

Rosa?

I morse trodde jag att det helt enkelt är så att flickor gillar rosa när de är små. För Alva tog en titt på dagiströjan jag lagt fram och vrålade haaa samtidigt som hon började slita av sig pyjamaströjan. Oj, tänkte jag. Men sedan kom jag på att hon gillade sin blå bamsetröja också, så det kanske handlar mer om figurerna än färgen... Oftast är hon lortig när hon kommer från förskolan, men den tröjan överlevde faktiskt en dag.
Men jag byter kläder på henne ändå. (Så kanske vi kan undvika någon enstaka dagisbacill och så är det så roligt att se henne i de fina kläderna...)
När hon sedan ville ha min medaljong måste jag säga att stilen blev "ghetto chic". :)

1 kommentar:

  1. Wow, vad duktig du är, snygg sushi!!! =)

    Jaa, men så himla bra att hon gillar dagis, precis som det ska va! Måste vara otroligt skönt för dig..

    Neo grät lite idag men det gick tydligen över..tack och lov!

    Kraaaaam

    SvaraRadera