Sidor

fredag, september 21, 2012

Åhléns shopping

När jag läste om smygpremiären för Åhléns så tänkte jag förstås att jag i lugn och ro skulle gå där och strosa och dricka läsk och titta runt för att sedan shoppa för 80% av priset. Ett par skor kanske, jag skulle verkligen behöva nya skor.
Njae.
Det var massor av folk, dottern var trött och jag strosade knappast. Poff hade jag huggit tag i det viktigaste för stunden - en fleecejacka åt Alva. Hon fick även vantar och en mössa (hon har egentligen mössor men den här var fin och varm och hon ville verkligen ha den).

Så här glad blir man när man får rosa grejor. Hon säger rosa och tecknar färgen.
Hon är nöjd och fryser inte. Men jag behöver fortfarande nya skor som jag glömde av helt. Lyckligtvis har jag några rabattkuponger så jag kan ta en titt nån annan gång. 
När det inte kryllar av folk.
När dottern inte är trött eller hungrig.

Välkommen tillbaka Åhléns. Jag kommer och köper tyg och kontorsartiklar och sånt när jag behöver det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar