Sidor

söndag, september 30, 2012

Middagen

Ja, vad kan jag säga om middagen igår.
Absolut inget annat än jättetrevligt. Kul att träffa lite nya människor också. Maten var jättegod, såklart. Först åt vi pannacotta med rökt kött, oxfiléburgare med grönsaker och coleslaw och till desserten blev det glass.
Några glas vin slank också ner.

Jag ska prova att göra såsen själv för den tror jag att pojkarna skulle gilla.

Igår åt vi hos Malin aka Monstermalla och där kan ni se både bilder på maten och på oss som var där. Själv hade jag med mig min spännande lilla kamera men tog inga bilder. (Spännande för att displayen är krossad så den är svart med några lysande sprickor, vilket gör att när man fotograferar är det som förr i världen - man kan inte se det direkt.)
Jag fick åka med Elin och hennes familj dit och hem fick vi åka med K (som också gillar att baka). Det var verkligen toppen att slippa cykla i regnet. Stort tack till alla!

Nästa gång är det hos mig och det ser jag fram emot.

3 kommentarer:

  1. ser jag också fram emot! :)

    SvaraRadera
  2. Ja men tack själv :-) de va riktigt trevligt. Och nu ser jag fram emot middagen hos dig ;-)

    SvaraRadera
  3. Håller med ovanstående "talare", ser också framemot middagen hos dig :)

    SvaraRadera