Sidor

måndag, oktober 08, 2012

Matkasse

I veckan kör vi med Coop matkasse. Man fick 200 kr rabatt om det var första gången och jag sa att jag redan provat men då föreslog hon i kassan att jag skulle ta den på min man. Det var ju en mycket bra idé! Då fick vi kassen för bara 399 kr (för 4 personer, ordinarie pris är 599 kr).
Det verkar vara en bra matkassevecka också, mycket vitlök och en röd chili följde med.

Jag tyckte att det var så skönt att hämta ut den för jag har verkligen inte haft någon inspiration de senaste veckorna när det gäller att hitta på vad vi ska äta. Funderar allvarligt på att beställa en kasse till nästa vecka också. Eller kanske prenumerera varannan vecka när vi har grabben hos oss, men ibland är det recept som jag direkt kan se att ingen kommer att äta.

Helgmaten är ju mycket roligare.
Eventuellt ska jag laga indiskt i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar