Sidor

fredag, november 23, 2012

Shoppat väskor

Jag har shoppat.
Först och främst så har jag köpt fem julklappar till mitt syskonbarn. Men de kan jag ju förstås inte visa. :)

Till mig köpte jag först denna väska.
Kostade ca 236 kr
Oturligt nog så tittade jag först på en roligare färg och frågade sedan efter en annan färg och valde den tråkigare neutralare. Det betydde även att jag inte synade denna noggrant. Dragkedjan har redan börjat krångla och det syns ju redan här att det saknas en söm upptill.
Den håller nog ändå ett tag, och rymmer en ganska mycket.

Sen ångrade jag ju sist att jag inte köpte två väskor så det gjorde jag nu. En i lite roligare färg. Tänk den tillsammans med tråkigt svart kappa.
Kostade ca 278 kr. 
Till Alva köpte jag några badbyxor. Okej, egentligen var det bikinis med jag slängde bikinitopparna direkt då jag inte kan se min lilla i trekants-bikinitoppar. Fina badkjolar är det då i alla fall och mycket billigare än hemma.

Uppdatering.
Jag köpte även dom här t-shirtarna som mitt syskonbarn fick i julklapp. Men Alva ville verkligen ha en spindelmannen t-shirt så hon fick en av dem. De rymdes fint i den mindre väskan jag köpt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar