Sidor

onsdag, februari 06, 2013

Creamy citrus fish


Igår åt vi lax i Santa Marias kryddmix "Creamy citrus fish". Man blandar den med creme fraiche och vatten och tillagar i ugnen. Jag slängde även ner lite tomater och serverade med couscous.
Dottern åt lite, så det var en lunch kvar idag och det hade blivit godare. Rättare sagt så åt hon bara nån tugga. Hon påstod att magen var glad men när jag frågade om det var riktigt säkert eller om det var så att hon inte tyckte om det svarade hon "nej, det var blä".
Hon har ätit och tyckt om det hos morfar men idag passade det inte. En treåring i ett nötskal antar jag?
Snabbtlagat halvfabrikat.

Jag hittade mixen när jag städade skafferiet och slängde 2 stora paket gräddsås, varma koppen och nån soppa som vi uppenbarligen inte använder eftersom att bäst före datumet minst sagt var passerat. Konstigt hur en del saker blir kvar fast man rensar med jämna mellanrum...
Den här tänkte jag att vi i alla fall måste prova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar