Sidor

lördag, juni 08, 2013

Dagens loppisfynd

Jag börjar med att visa mitt allra bästa fynd idag. Fleecejacka och överdragsbyxor.
Lite stora men jackan bör nog passa i slutet av nästa vinter och byxorna är bra att ha.
Å havererar dragkedjan så tänker jag låta någon byta ut den då den var så snygg!
Det dyraste jag köpte idag var den rosa stora ponnyn. Den kostade en 20 kr o
ch det var den absolut värd för dottern är jätteglad och ponnyn säger gulliga
saker som "jag älskar dig".
Pussel. Hoppas alla bitar finns med i kartongen. Lite riskabelt men säljaren sa att det var så.
(och en positiv människosyn är bra, oftast.)
En ny bok om prisessor (Vi har "Så gör prinsessor" och den gillar jag. Lill-Zlatan hade
Jag tänkt beställa men nu behöver jag inte det. De andra två har Alva valt själv.
Fina bilder i Askungeboken och alternativ Rödluvan i den andra.
Så här glad blir hon av loppis. Hoppas att det håller i sig.
Sist men inte minst så får vi se om mannen i mitt liv blir glad över de två böckerna jag
köpte åt honom. Jag hoppas att han inte har läst dom redan. Han kan ha läst den första...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar