Sidor

fredag, juli 12, 2013

Shoppat kofta

Om det är något som jag bestämt mig för så är det att inte frysa i vinter. Jag har inte ens tänkt frysa i höst. Dunjacka har jag sedan förra vintern och extra varma vantar som är fodrade med ull har jag köpt i våras. Likadana som dottern har men i vuxenmodell. De var väldigt dyra men jag hoppas att de ska vara värt det när vi t ex åker skoter eller när det är minus 20 och har snöat en halvmeter.
Sedan har jag faktiskt slängt alla noppiga koftor som förlorat formen.
Det gjorde jag för att jag skulle vara tvungen att köpa mig nya.
Jag tänkte köpa mig en av bättre kvalité från Odd Molly.

"Fyndat" på Tradera. Enligt mottot, hellre begagnade märkeskläder än nya från H&M.

Jag hoppas att det finns sommar kvar, men samtidigt känner jag mig redo för hösten också. Så hur det än blir så blir det bra. Nu ska jag göra mig en tekopp och tända ett doftljus.

1 kommentar:

  1. När det gäller koftan så ser jag inga tecken på att den är begagnad. Förutom att jag idag hittade lite torkade mandarinskal i ena fickan...
    :)

    SvaraRadera