Sidor

lördag, augusti 31, 2013

Fotodagboken augusti 2013

Lunch med glass efteråt. En paus från badadet.
Sista minuten mot Turkiet.
Söndagsfika på caféet i södra hamn. Massor av räkor (men lite torrt).
Lördagsmys med lördagsgodis och ny onepiece.
Vi matchar! Det tyckte lillan skulle förevigas.
Lillan är trött efter heldag på dagis. Somnade mitt i tågbygget.
Hämtar paket. Det är lite som lilla julafton. 
Vi tar färjan och åker norrut igen. 
Shopping och möte dag. Kläder och en klädställning och jättekul.
Mys på Öckerö. Vädret var bättre än väntat.
Några dagar i Tierp och så lämnade vi mannen på Arlanda för att köra till Göteborg. Fastnade i de där bilköerna som jag sett sväras om på fb. Det var inte skoj. Försenade oss med 1,5 timme (och var rätt läskigt).
Vi åker mot Månkarbo och Tierp. Lillan tittade ivrigt ut efter "semester"
och kräktes därför redan i Jävre. Kändes lätt oroväckande när man ska
köra 300 mil. Men ett ombyte senare var det bra igen.
(Förutom att barnstolen luktade lite jordgubbskrämskräk.)
Ett sommardopp på kvällskvisten när min migrän (!) hade gått över.
Mannen smygfotograferar när jag målar, önskar jag hade haft finare målarshort. Men ni får ju i alla fall se att jag arbetar.
En gång om året äter vi middag i Piteå alla tre. I år på Statt. Jättekul. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar