Sidor

måndag, augusti 19, 2013

Nya leggings


Den där lördagen när vi skulle ut på och äta och sedan ut "på krogen" köpte jag mig nya leggings. De var väldigt fina tyckte jag i butiken. När jag sedan provade dom hemma så tyckte maken att de var skitfula. Jag tyckte att de var inte lika festliga som jag tänkt mig och valde något annat.
Men idag var det premiär.
Jag gillar dom INTE. Känns jättekonstigt att ha mönstrade ben (som jag tycker ser extra tjocka ut). Nästa gång ska jag prova dom i butiken.

4 kommentarer:

  1. Haha, LCHF-palt har jag då aldrig hört talas om - tror att det skulle vara väldigt svårt att få till :)

    Ang. mönstrade byxor så köpte jag ett par på H&M (typ strechjeans)för någon månad sen. Jag trivdel inte heller i mönster på benen och upplevde precis som dig att benen såg tjocka ut. Ändå tycker jag att alla andra är så fina i mönstrade byxor.

    SvaraRadera
  2. Ja, det är så märkligt. Det är ju så himla fint på andra och även de som inte har jättesmala ben. Varför känner jag så då?

    SvaraRadera
  3. fast jag tyckte dom såg läckra ut!

    SvaraRadera
  4. Jo, dom är läckra. På nån annan . :)

    SvaraRadera