Sidor

lördag, oktober 26, 2013

Air wick black edition ljus

Jag har fått prova ett lite annorlunda doftljus via Buzzador. Det kom i två dofter - Black fig (doftar jättegott) och Apple & cinnamon (perfekt juldoft). Förutom att ljuset doftar gott så skiftar det lite diskret färg.
Se här (det ska alltså vara en film nedanför):


Jag blev inte besviken på dofterna. De luktar bra. Jag var faktiskt lite skeptisk, ni vet att jag älskar Yankee candle i allmänhet och doftljuset "clean cotton" i synnerhet (men de kostar ju betydligt mycket mer och ombyte förnöjer ibland).
Jag var lite skeptiskt till att det ska byta färg för jag tänkte att det kanske blir lite irriterande om ljuset står på bordet och "stjäl uppmärksamheten" med att byta färg hela tiden. Men det är lagom mycket, inget som stör men lite roligt om man tittar direkt på ljuset.

Jag såg att det finns på Konsum nu med en 5 kr prova på kupong. Priset var 45 utan kupong och det tycker jag är rätt bra pris på produkten. I katalogen jag fick hem stod det ca pris 60 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar