Sidor

lördag, april 12, 2014

(Var)dagen i bilder

En tog cupcakes till skolan, den andra ville också så vi packade ner resten till fk.
Valet av mössa var nog idag ganska enkelt gissar jag...
Solen skiner och det är inte isigt, det smälter! Vårkänslor.
Påskharen kom tidigt läste jag i ett mail och skyndade mig ner till personalrummet.
Lunch. Rester av fyllda pastarullar. (Recept kommer senare.)
Underbart väder. Ställde klockan på 11:38 och slappnade av helt några minuter.
Snön ligger kvar, men gräsmattas skymtas och solen skiner.
Hämtat på förskolan och handlat. Trött förskolebarn kraschar i hallen.
Själv kände jag åh helg äntligen. Fredagsmys men hemmet
hade inte riktigt den myskänsla jag hade hoppats på.
Startat lilla sjöjungfrun II och så ska vi mysa med pizza. 
En cupcake innan läggdags, nu är dom slut. 
Jag känner att det räcker för mig idag.
Ny dag imorgon, den börjar säkert senast i samma tid som vardagarna. Tack och godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar