Sidor

torsdag, augusti 21, 2014

Foldover blouse

Denna tröja i nya färger. Det hade varit något. (Den såldes i camel och i svart, jag har använt mina så flitigt att jag har nött upp dem tyvärr.)
Det jag önskade mig allra mest på damsidan när det var tal om att ta tillbaka gamla plagg i nytappning var Cecilia Blankens designade tröjan "Jeans best friend" som fanns i både camel och svart. Men helst i cerise. Den som hade fina veck på axlarna och var jätteskön, satt inte åt över magen men ändå inte stor. Jag stoppade aldrig in dom i brallorna så där som Cecilia Blankens har gjort på bilden (hon har även just lanserat snygga pumps).
Jag måste säga att jag ju NÄSTAN fick det jag ville ha.
"Foldover blouse" i fushia med vår kollektionens "magic skirt".
Foldover blouse är nästan cerise och har de där vecken på axlarna. En favorit direkt jag provat den.
Urringningen är kanske lite mer "fredagsmys med maken" än "en dag på kontoret", det får bli ett linne under (det är nog meningen att man ska ha det tror jag). Den är väldigt förlåtande. Jag är i min allra rundaste form men trivs i den ändå. Vill ni se hur den ser ut på en XS-kvinna så kan ni titta på hemsidan.

Så nu slutar jag drömma om jeans best friend i cerise och hoppas på turkos!
Eller marinblå.
Eller likadana som jag har haft...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar