Sidor

söndag, oktober 12, 2014

Rollneck knit

Storlek medium (en storlek för stort).
Jag älskar verkligen höstens me&i kollektion.
Det plagg jag var mest skeptiskt till i kollektionen var denna stickade tröja med polokrage. Men den är verkligen superskön, polokragen kan man rulla lite som man vill ha den. Vill man ha den stor och fluffig så kan man ha den så. Jag har istället rullat in den lite så den inte blir så hög. 
Riktig mjuk känsla!
Matchar tekoppen. :)
Lite längre baktill än framtill och en metallbricka med fjärilen som detalj.
Jag ber om ursäkt för en smutsig badrumsspegel, de putsats flitigt men är ändå alltid smutsiga...
Här i storlek XS. En storlek för liten.
Men jag vill inte ha den så oversize så jag gillar den så! Här matchad med den stickade scarfsen från samma märke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar