Sidor

söndag, januari 25, 2015

Stockholmspromenad på stan

Lördagmorgon åt vi först lyxfrukost som hon hade dukat upp. Riktig hotellfrukost. Jag tror jag återkommer till det här hotellet. :)
Efter frukosten (som vi åt i lugn och ro) tog vi tunnelbanan in till gamla stan och promenerade mot affärerna. Jag vill alltid gå och titta på NK. Det är sällan jag köper något där men att titta och tänka på vad man skulle vilja köpa är ju också roligt.
Snygga Mateus fat till exempel. Snyggt!
Ralph Lauren vardagsrum. Riktigt fint. Kan man få bo så när man blir en gammal tant?
Newport. Jag stod och tittade på den fina bäddningen och sa att jag någon gång ska ha såna där bäddset. Du det är halva priset sa min kompis så då köpte jag dom förstås.
Nästa år ska jag köpa en sån där fin morgonrock.
Vi promenerade en hel del på stan. Det irriterar mig lite att jag glömde min jawbone på laddning hemma. Men vi hittade i alla fall till Leilas generalstore. Jag köpte inget men jag ska nog beställa inredningsboken som jag bläddrade i.
Om jag hade ett café skulle det vara i pastellfärger. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar