Sidor

lördag, februari 14, 2015

Veckans vardagsgarderob

Måndag och jag skulle på me&i träff efter skolan så jag passade på att inviga säsongens "flow magic skirt". Det var kärlek direkt när jag såg den (mitten bilden). Denna dag matchade jag med en svart draperad topp.
Åhléns fleecefodrade leggings som är som inbyggda långkalsonger (tips: ta en storlek större så är de behagliga också). Svart klänning och MQ scarfsen.
Waves tunic och fleecefodrade leggings. Men det är ju vinter så jag fick slänga på en svart kavaj också. (Allt utom leggings från Me&i.)
Invigde mina nya skor. Lite wild & crazy som inte köpte svarta eller hur? :)
Brun/beige med lite guld, känns väldigt ovant. Idag "svarta" jeans som jag köpt begagnade - jag ska prova "back to black" på dom. De är dassiga i färgen. Så det behövdes en färgklick - höstens foldover blouse från me&i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar