Sidor

torsdag, juli 16, 2015

Lost on purpose

Jag beställde denna tröja från Odd Molly när de hade halva priset i webbshopen. "Lost on purpose" kändes som ett klockrent tryck för mig, speciellt eftersom min GPS havererade lagom till jag skulle köra till Gällivare. Ok, till Gällivare hittar man - jag skulle ju även hitta till ett hotell och ett företag.

Nu har maken beställt hem ett nytt batteri åt gps:en efter nån timmes sökande hittade han ett som skulle passa i Kina. Tre veckor senare är det här och vi bytte ut det. Nu fungerar gps:en igen, vi får se hur länge. :)

Ibland kan mitt vårat dåliga lokalsinne leda till att vi hittar roliga ställen. Till exempel en fjärilsfarm och en trevlig matmarknad i Thailand men det är inte alltid roligt. Som när vi tyckte att vi borde vara nära hotellet och istället var 1,5 timme därifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar