Sidor

måndag, oktober 05, 2015

Sommaren 2015

Okej, sommaren 2015. Den går till minnet som sommaren som aldrig kom. Sommaren som regnade bort, det blev aldrig riktigt varm och vi väntade och väntade men någon sommar blev det aldrig.
Man hoppades att det skulle bli varmare framåt slutet men till sist gav jag upp.

Nu ska vi koncentrera oss på fördelarna med en dålig sommar!

Tänk på alla som ätit kvarg hela vintern under #beach2015
Jag var i min rundaste form, men slapp ta på mig bikini. :)
Faktiskt har en lite tunnare stickad kofta varit sommarens mest använda plagg.

Jag sparade flera hundra på att inte känna någon inspiration till att köpa blommor att ställa ut i regnet. Om det varit sol och jag haft någon tid på altanen hade jag känt helt annorlunda...

Jag slapp även köpa en nya bikini, det brukar jag göra varje år men inte i år...

Jag läser tidningar, den ena hade inlägg om hur de som var gravida skulle klara värmen och svullna ben. Så grattis till dig som var gravid just sommaren 2015. Det hade varit jobbigare om det dessutom varit varmt.

Jag läser om hur håret "börjat se sviterna av soldränkta havsbad" och tänker, fan så mycket snyggare hår alla kommer att ha nu då när håret slapp nötas av sol och bad.
Säkert mindre fall av hudcancer också?


Med det sagt så fryser jag.
Jag är glad över att jag köpt en ny fleecejacka (tippas bli höstens mest använda plagg) samt att maken gjort en skorsten till kaminen så att det kan eldas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar