Sidor

torsdag, januari 28, 2016

Cykeltröja och jeanskjol

One bicycle (me&i)
Denim skirt (Me&i)
Grå strumpbyxor (Polarn o. Pyret)
Jag fick även dottern att leka fotomodell i denna tröjan. Cykeltröjan är verkligen en jättefin färg också, lite mjukare än lysande rött. Coral kallas färgen. Kjolen är så fin och mjuk (för att vara jeans). Jag är så glad att hon ville ha den då hon ratar det mesta i jeanstyg. 

Nyligen tog vi fram en fin rosa Villervalla canvasklänning och den skulle hon ta på sig direkt. Sedan åkte den av direkt också. Hon tyckte att den var hård och att hon inte kunde röra på benen. Men den var ju inte ens lång, det är bara inse att jag skämt bort henne med sköna kläder men det må väl vara hänt. Jag hotade med att sälja den åt ett annat barn och det tyckte hon att jag skulle göra. Så det blir bloppis på Instagram i helgen, här ska rensas bort det som inte används och är urvuxet...
Mest me&i förstås, det blir lätt så hemma hos en me&i säljare. 

Så sugen man blir på sommar.
Vädergudarna är visserligen lite vänligare nu men det är fortfarande vinter.
T-shirten är lite för stor den också men det gör inte så mycket när det är kort ärm...
Extrabild till pappan, mormor och alla andra som inte träffat lillstrumpan de senaste dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar