Sidor

måndag, januari 11, 2016

Pluggeriet

I lördags var himlen så här när jag satt och pluggade lite med att läsa veckans kurslitteratur. Steg upp i god tid före de andra, så jag hade en timme för mig själv innan jag väckte barnet. Kurslitteraturen var knappt begriplig men idag har den blivit någorlunda förståelig.
Skönt att få en paus imorgon då jag ska jobba.
Det ska bli otroligt skönt när de teoretiska delarna av utbildningen är avklarade.

Sen åt vi middag av lite rester och sånt vi hade hemma, planerade veckans mat och så när dottern lagt sig åkte jag och handlade i lugn och ro. En timmes egentid, billigt bröd och jag tror att jag fick med allt vi skulle ha förutom zucchini för den var slut. Sallad köper jag senare till tacogratängen.
Tisdag: Lax med kokt potatis och basilikasås
Onsdag: Kycklingwok med ris
Torsdag: Cannelloni 
Fredag: Vegetarisk tacogratäng
Lördag: Lasagne
Söndag: Hembakad pizza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar