Sidor

tisdag, mars 22, 2016

Vår hår

Jag har drabbats av en mansförkylning. Ni vet ju hur synd killarna tycker om sig själva när de är krassliga. Så är jag nu. Det är så oerhört synd om mig, fast jag inte har feber och inte mycket snuva att tala om så gör det ont i halsen. Men jag köpte baficin (jättebra!) och halstabletter samt gick och la mig och sov 11 timmar och då orkade jag minsann hela dagen idag. Först besök på Smashing och sedan jobba några timmar, hämta på fritte, hem och fixa mat (miserabelt halvfabrikat i form av pizzakit men snabbt fixat) och så köra dottern till simskola. Det var bra gjort av mig, när väckaren ringde i morse var jag minst sagt seg (men delvis berodde det säkert på att jag sovit så länge). Nu är jag i alla fall vårfin i håret.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar