Sidor

tisdag, juni 07, 2016

Sommarshopping

Polarn o Pyret hade en jättefin jumpsuit som jag tänkte att dottern skulle ha på kvällarna när det är varma sommarkvällar (i utlandet). Jag hoppades i alla fall att hon skulle tycka om den och det gjorde hon verkligen. Hon älskar den. Dessutom hade de köp 3 för priset av 2. Den matchande koftan behövs när kvällarna blir lite kallare och då blev sommarklänningen på sätt och vis gratis om man räknar lite som man vill. :)
Jumpsuit, dottern har lite svårt för att reda ut om de är byxor eller tröja än så länge.
Den söta rosa koftan.
Klänningen gick också hem till slut, när vi rett ut hur bandet skulle sitta. Bar rygg och lite längre baktill. Den blir toppen i sommar. För vi ska väl få en varm sommar i sommar? Jag har i alla fall inte kyla och regn planerat för den här sommaren det är en sak som är säkert!
Tänk att jag blir så glad att se henne i dessa kläder att man skulle kunna tro att de var jag som fått nya sommarkläder. De är lite som en sommarpresent till mig också. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar