Sidor

söndag, november 26, 2017

Söndagssummering

I veckan var det start på All in challenge som ska pågå i fyra veckor. Kroppscanning - jag var som väntat inte nöjd med vad den visade, träningstest efteråt - inte nöjd då heller. Träning och sedan fick jag ett Herbalife startkit som jag körde tis, ons & torsdag. Onsdag hade jag träningsvärk efter måndagen och tabata-passet var riktigt tungt men jag gjorde det ändå. Hurra för mig, jag ville egentligen inte alls åka dit. Torsdag fick jag mer info om hur jag ska äta av min kontakt.
(Äter oftare och troligtvis mer än vanligt men bättre val. Det syns inget på vågen än, men strunt samma.)

Torsdag var det snöstorm. Klass 2 varning och skolorna stängde, centrala stan stängdes av runt 18 för snöskottning. Jag har aldrig varit med om att skolorna stängt pga snö förr. Barnen var rädda. Jag märkte inte av stängningen eftersom jag hämtade tidigt (men något försenad pga snön).

Läsvärt
Det minns barnen från uppväxten
Tröttnat på #metoo? Jag med!

Veckans shopping:
Ja, ingen har väl missat att det var black friday. På me&i körde vi med colourful friday (fre-sön) så jag har jobbat mycket mer i helgen. Härliga fynd som kunderna har gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar